oleh

Tunangannya Ditikung Wanita Lain, Begini Curhatan Ryna Azis

INIKATA.com – Wanita asal Malaysia, Ryna Azis mendapatkan kisah asmara yang begitu pilu. Bagimana tidak, kisah cintanya dijalani selama 12 tahun, harus berakhir tragis karena kehadiran orang ketiga.

Padahal Ryna Azis sudah bertunagan telah membuat hubungan keluarganya dengan keluarga pria harmonis.”Terima Kasih Perampas,” tulis wanita dalam awalan curhatnya di Facebook.

Ryna Azis baru mengetahui tunangannya telah memiliki wanita lain. Setelah mendapatkan kecurigaan atas tingkah laku sang pria tersebut.

“ya! siapa sangka orang yang saya tunggu dengan penuh kesabaran berubah sekelip mata. Katanya sidia hanya kawan. Setelah terlerai penipuan dengan beberapa bukti barulah saya dapat ketahui kenalan yang dikatakan rapat baru beberapa bulan itu adalah kekasihnya walaupun ketika itu dia masih tunang saya,”lanjut tulisannya

“Apa tidak cukup satu?? mana janji kau untuk mengahwiniku. Selama ini saya bersungguh demi kita. Saya sentiasa memberi dia peluang. Manakan tidak air berkocak kalau tiada orang yang membaling batu,”tambahnya.

Bicara mengenai pengorbanan berupa materi, Rina mengaku telah banyak berkorban. Bahkan hingga cincin tunangannya dan segala persiapan untuk lamaran, ditanggum wanita itu.

“Kalau benda ni tak jadi mungkin saya tak berniat nak buka cerita, tapi bila saya mintak segala hutang saya padanya dia cuba menafikan & seperti tak berniat nak pulangkan,”lanjutnya.

“Saya ralat, segala perbelanjaan pertunangan kami saya yg beli segala persiapan seperti cincin tunang, hantaran & sebagainya disebabkan sayang dan kesian gajinya lebih kecil berbanding saya tapi takpelah sayang kan,” tutup Ryna Azis. (Fajar)

Komentar

Topik Terkait